Uttråkad!!

Har nu sovit, ätit, duschat & pratat typ 10 gånger med försäkringsbolagen då det gäller bilen..

Bytte ju bolag, men då skulle det visa sig att jag får en straffavgift från vägverket iom att den tecknades 13 dagar efter att min gamla försäkringsavtal gick ut, så nu har jag bytt tbax för att slippa den helt enkelt:-)

Jaja tur det var trevliga tjejer jag hade att göra med, den ena var ju från mina hemtrakter så kan man va annat än trevlig då???

Nu dricker jag en kopp nybryggd kaffe & har knaprat ännu mer alvedon, för då mår jag ganska bra, blir ju jag som måste ta bilen till besiktningen nu då jag vart hemma & Jarkko hämtar Leia så jag får väl knapra i mig lite mer innan avfärd..

Febern är inte borta & mina muskler värker om jag inte har värktabletter i kroppen..

Nu ska jag surfa runt lite innan jag påbörjar förberedelser till middagen, blir ngn form av köttgryta..Snabbt & enkelt!!

Trots hur sjuk jag än är så kan jag inte koppla av & jag blir helt enkelt uttråkad, så imorrn ska jag nog hyra hem Sex and the city då jag inte kommer jobba imorrn heller..

Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Fy är du förkyld gumman, hoppas du känner dig bättre snart!

Ja det kommer bli skit trevligt om vi alla kunde träffas och låta små trollen leka lite!

Kram

2008-12-08 @ 19:07:26
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0