Usel Natt!!

Leia har gått & blivit ett monster, förvisso ett väldigt sött, men då man ligger halvfrysen & trött i musklerna så tappar man tålamodet när ungen ska hålla låda till halvtvå på natten!!!

Är det inte vi som ska sjunga trollmor sjuttielva gånger & massera hennes fötter så är det hon som gapar ut alla julsånger dom övar på så att ha legat & lyssnat på tipp tapp mfl samtidigt som hon ska bädda dockorna under just mitt täcke har verkligen prövat mitt tålamod!!

Hon prövar verkligen allt för att se hur långt hon kan få gå & så fort man säger till på skarpen vrålar hon ut så grannarna tror väl vi för barnaga härhemma..

Nä, jag kan verkligen känna att denna trots som hon tagit till sig får ögonblickligen gå över..


Mitt söta Trotsmonster!!


På det hela så fick jag ett samtal från jobbet & där är det som vanligt då man råkar va hemma alltid ngn som är borta så bara det blev ett stressmoment i sig..

Nu ska jag ta frulle, alvedon & krypa ner i sängen så den sista lilla febern går ner sig så jag kan gå på jobbet imorrn även om jag känner att hostan inte är OK, men vad gör man???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0