Tack & adjö 2008!!

Det har varit lugnt härinne sista veckan på året, men det har helt enkelt berott på att jag & Leia spenderat underbara dagar i ett snörikt Sundsvall & min far har typ nyss skaffat mobil så dator kommer in i hans hem lagom till 2020 typ:-)

Skönt har det som sagt varit & sen vi kom ner hit igen, redan i söndags så har jag helt enkelt inte haft lust med något, jag får alltid någon slags depp efter jag befunnit mig därhemma & inser hur mycket jag saknar att vara nära mina föräldrar, nära vänner som det bara är att åka in till för en kaffe, känna lugnet av att promenera så nära naturen men ändå så pass centralt.

När jag då kommer hit ner & man inser igentligen hur ensam man är så känner jag bara för att packa ihop & flytta hemåt..

Jag har vänner härnere, men dom lever fortfarande barnfria liv så Leia har inget utbyte av att umgås med dom, jag däremot är usel om jag ska erkänna att ta tag i att slå det där samtalet för att planera in något, men som sagt det ska bli bättring på det år 2009..

Jag har ett jobb & det ska man va glad för i dessa tider, men trivs jag igentligen så bra där??
Ska sanningen fram så saknar jag mina nattjobb på krogen..

Men nu lämnar vi snart detta år som inte haft några större ljuspunkter enligt mig & själva firandet blir väldigt lugnt härhemma, lite god mat för att frossa sista dagen innan min jakt på kilona startar, men även en hel del städning & tvätt kommer att förgylla dagen..

Hur firar ni därhemma då??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0