Sovmorronen som försvann!!

Hade en plan att Leia & jag skulle ta en redig sovmorron, iaf till åtta:-)

Men istället vaknade jag av ett jäkla liv i trappen, och hur dom slänger bråte i en container precis utanför vårt fönster där vi sover!!

Det visade sig vara några som JUST idag tänkte fixa till förråden efter branden & JUST kl: SJU på morronen skulle det göras!!!

Nu är det tyst som i graven i trappen & man får väl gå ner & inspektera om min skönhetsömn var värd det högljudda besväret såhär dan före dan:-)

Idag ska klapparna slås in:-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha en riktigt härlig jul :) Hoppas ni får en skön sovmorgon imorrn i stället :)



Emma

2008-12-23 @ 10:59:56
URL: http://babesontour.blogg.se/
Postat av: Angelica

tråkigt med missad sovmorgon :(



Men jag önskar er en riktigt GOD-JUL!!!



Kram

2008-12-23 @ 12:06:44
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0