Snälla Tomten!!

Jag har önskat mig en hel del teknikgrejer på min egen lilla önskelista, jag vet ju att varken systemkamera eller laptop kommer att ligga i något av paketen!

Men igår kom jag verkligen på vad jag mest av allt vill ha i julklapp för att år 2009 ska ge mig iaf lite, bara lite vuxentid tillsammans med Jarkko!!

Så snälla tomten eller någon annan snäll själ därute!!

tomten.jpg

Ge mig numret till en helt bedårande barnvakt/barnflicka som Leia faller pladask för & som framförallt Jarkko kan känna sig trygg med!!

Jag behöver få vuxentid, jag behöver få veta att om jag vill så kan jag slå ett nummer så kan vi ta en bio, jag behöver kort & gott kunna få lite avlastning efter över två år där jag & Jarkko inte varit ensamma en endaste timme i vårt liv!!

Jag Älskar Min Dotter Men Jag Behöver Få Lite Egen Tid Men Min Älskling!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det är gott med salami i.. Det är bra med köttfärslimpa man kan lägga i nästan vad som helst.

Visst behövs det egentid handlar ju inte om att man inte älskar sina barn. Det är nyttigt både för barn och föräldrar :)



Ha en bra advent

2008-12-21 @ 11:41:12
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0