Sjuk & Hemma!!

Ja det var som sagt inga vattkoppor på Leia, men istället åkte jag på feber inatt så det bidde till att sjukskriva sig, surt att inte få en full lön inför julen men vad gör man??

Bloggen har varit dåligt uppdaterad i helgen, men jag har haft så mycke småsaker på gång så datorn har fått varit avstängd, skönt det med faktiskt..

Nu ska jag käka frulle för mig själv då Leia är lämnad på förskolan redan, ville dit så fort hon vakna & istället för att bråka så var det bara att traska iväg i kylan..

Sen ska jag softa ett tag på soffan & inta mig en alvedon för att kanske få vakna upp lite piggare iaf..

Vad händer hos er då??


Kommentarer
Postat av: mela

HIttade hit till din blogg, vilken söt tjeja du har och vackert namn :)

2008-12-08 @ 10:36:56
URL: http://melano.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0