Nya Naglar!!

Sitter nu & försöker vänja mig med att skriva på tagentbordet med mina nya snygga naglar!!

Usel kamera därav usel bild!! (Tomten hör du???;-)




Jag känner mig riktigt fräsch när jag tittar på mina nya händer som föryngrats iaf några år på en timme..

Tittar jag mig i spegeln så ser jag tyvärr lika blek & rund ut i supertråkiga kläder som alltid..

Men vet ni vad??

Mitt största löfte för nästa år, brukar inte avlägga några men i år gör jag det!! 

Det är att hitta tbax till den där trygga & roliga Linda jag en gång var, jag ska fan trivas igen med min kropp så att jeanspåsarna som ligger i källarn kan packas upp igen..

Jag ska bli en riktig hälsomänniska som tar med matlåda till jobbet så jag slipper förgiftas nå mer av kockans hemska halvfabrikats gift, jag ska body pumpa minst två pass i veckan resten av veckan kör jag kondition & maskiner..

Jag kan inte gå runt & må dåligt & avlägga negativ energi runt mig bara för att jag inte tar mig i kragen & gör något åt saken!!

Visst har jag påbörjat min träning redan, men det känns som att varje gång jag är inne i ett stim så har jag blitt sjuk & förhoppningsvis är det slut på alla basilusker hemma hos oss nu..

Nä jag ska inte bara se fräsch ut om mina naglar hädanefter, utan hela jag ska lysa av välmående:-)

Kommentarer
Postat av: Angelica

Låter som bra löften för nästa år :)

Naglarna blev snygga..

2008-12-21 @ 17:55:44
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0