Back to Work!!

Japp imorrn bär det tbax till jobbet då febern nu inte existerar längre sen jag vaknade upp & jag är alldeles för rastlös för att  ligga hemma & lata mig..

Hör hur konstigt det låter, för under veckorna gör jag ju inget annat än gnäller att jag vill ligga hemma & lata mig, och när jag nu är det så har jag myror längs hela kroppen..

Jaja pratade med kollegan & vi har ganska få barn så det blir förhoppningsvis lugnt imorrn, det behövs då min vänstersida fortfarande smärtar..

Måste va ngn muskelsena som hamnat i kläm då jag tränade i helgen, obehagligt känns det & vår thaisalva gav vi ju bort så jag får använda Zon istället...

Inte lika bra som thaisalvan men det går iaf..

Nu en kopp kaffe sen hämta hem monstret & jag får hoppas på att hon är mer villig att följa med än igår!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0