Så jävla besviken!!

Idag är ju Leia´s stora dag men detta inlägg är inte av den glada sorten då jag idag blev så jävla arg eller besviken är väl det rätta ordet!!

Skulle ju få främmande för Leia´s lilla kalas av kusiner mm, & här har man stått & fixat tårtor & var i full färd med städning imorse då dom ringer & säger att dom vill komma tidigare än sagt..

Jag sa direkt nej då för det första så var inte städningen klar, ingen av oss var direkt påklädda & bara en sån sak tar sin tid med bad & dusch av hela familjen.. Dessutom låg Jarkko fortfarande & sov så att stressa runt kändes inte direkt som ngn ide..

Nä då kunde dom inte komma för ngn jäkla gårdsfest skull!!

Ok, varför nämnde ni inte denna grej redan igår så hade vi inte behövt vänta oss ert besök?? Tror ju inte gårdfesten planerades över natten precis...

Lågt är vad det är!!

Det är varken mig eller jarkko det handlar om, det är vår dotter & jag tackar då att Leia inte är medveten över denna händelse utan har haft en bra dag härhemma tillsammans med oss & Dustin samt en massa paket & en alldeles egen tårta...

Imorrn är/var det tänkt att vi skulle dra till kolmården tillsammans med brorsan & hans tjej, men just nu ser det mörkt ut då bilen fortfarande är död då alla med bil & startkablar verkar va bortrest för tillfället...

Nä vi får väl se vad som sker istället om inte vi lyckas få tag på ngn ikväll, men det ser mörkt ut..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0