Hemma med sjuk Leia!!

Blev en dag på jobbet sen vart det vabb med en liten sjukling!!

Leia & JArkko var hos läkaren igår & fick antibiotika mot blåsorna hon har, fick väl inget direkt svar på vad det var, kunde va svinkoppor men inget säkert..

Idag har jag iaf lyckats få i henne en välling & nu vilar hon,, det börjar vända & det är ju skönt..

Våran lilla knubbis har ju gått & blitt en spinkis ju:-( Men det äter hon igen sig snart..

Får göra en extra gräddig tårta till henne på lördag då det är hennes stora dag..

Härhemma ser det ut som vanligt,, att en tromb farit runt & jag försöker att plocka, men det känns som att ju mer jag plockar desto mer rörigt blir det för jag vete fan vart jag ska lägga allt...

Inser att det verkligen är dags för en höstrensning både i Leia´s, Jarkkos & min garderob samt bland allt skrot vi samlat på oss..

Men hur hittar man tiden???

I Turkiet gick dagarna långsamt för där var man sysslolös på hushållet, var ju bara att slappa runt lite här & där, men här hemma rusar tiden iväg...Bara middagen är ju ett projekt i sig att hinna med...

Nu ska jag lägga in resten av bilderna från Turkiet så förhoppningsvis kommer dom in idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0