Händer inte mycke nu!!

Har avrit lite dött nu med mina inlägg, men har inte haft varken tid el, ork för att logga in...

Vädret är som en höstdag i slutet av september & just nu räknar jag bara ner till resan går av stapeln, jag vill verkligen ha sol igen Sunshine ..

Jobbet går bra, är ju fortfarande ihopslagning & nästa vecka dras det igång på allvar samt att en av mina nya kolleger kommer då, ska bli skoj att äntligen få träffa henne..

Härhemma lever Leia rövare så fort hon får chansen & just nu är hon inne i en period där allt & då menar jag allt är hennes Purple Smiles 

Kan få såna hysteriska utbrott för ingenting & ibland vill jag verkligen bara låsa in mig på toan med öronproppar & bara andas..

Nu ska jag ta mig en stund på Orbin för att sen se film om jag nu orkar hålla mig vaken vill säga...

Tjingeling sålänge!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0