Bloggar fran Turkiet!!

Hej alla dar hemma i Sverige!!

Hoppas ni har det bra & att vadret ar lika skont som har!!

Har ar det varmt varmt varmt!!

40 grader lever vi i & vattnet ar underbart harligt att bada i..

Just nu dricker jag en kall ol medans Jarkko ligger med Leia uppe pa rummet, Leia trivs verkligen som fisken i vattnet & har borjas det badas redan klockan nio pa morronen..

Folket ar trevliga & vi kan absolut inte klaga pa hur vi har det..

Vi har det skont, men visst saknar jag maten hemma , ska hinka mjolk som en galning da jag kommer hem, men inte klagar jag..

Helt perfekt att bo har med gratis dricka & mat, maten ar val ingen hojdare men olen ar god iaf,,

Bilder kommer da vi ar hemma nu ska jag surfa runt & fa lite info om vad som sker hemma!!!

Kanske jag bloggar mer ngn annan dag!!

Tjingeling salange!!

BTW!! Hoppas ni forstar utan vissa prickar pa vissa stallen

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hej

Näää men har du tid att blogga där nere i från också?

Ja när ni kommer hem måste där in med bilder så man får se hur bra ni har/haft det!!

Saknar er

kram C & Familjen

2008-08-19 @ 23:28:24
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0