Var i h-vete tog kondisen vägen??

Mitt första pass idag på Orbitreken & jag är fan i mig trött efter FEM JÄKLA MINUTER!!!!

Visst har jag hört folk säga att typ en kvart är hiskeligt jobbig, men jag har ju för sjutton stått & trampat på gymmet, Ok inte precis samma maskin men ändå samma rörelse,, jag har kört Body Pump men ja jag vet inte..

Kanske har mina veckors vila gjort mig helt orkeslös eller så är det sååå jobbigt som man hört då???

KAn ju bara va bra då att den känns så pass så att man kanske kan få lite resultat snabbare än jag trodde, men jag hade ju iaf räknat med 30 minuter per dag sen 150 sit ups, men ja denna vecka kommer jag nog inte upp i några 30 minuter.....

Nä nu ska en räkning betalas sen ska jag köra så det ryker igen i typ 5 minuter eller???;-)

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0