Sommarvärme!!

Idag har det verkligen varit varmt som en sommardag & man inser att det är dags att shoppa in lite vår/sommarkläder..

Kan säga att strosa omkring i stövlar är inte vidare skönt just nu* tåviravarning*

Får väl knata omkring i mina blommiga foppatofflor tills ngt inhandlats.. Har dom på jobbet så lika bra att ta hem dom imorrn..

På tal om jobb så ringde jag dit idag & två av mina kolleger ligger hemma i magsjuka & jag får ju liite dåligt samvete över att va den misstänkte som smittat dom;-)

Min käre sambo ligger ju hemma igen med knasig mage & allmänt dåligt tillstånd så jag väntar på ännu en smäll...

Leia & jag har som sagt varit ute rätt mycke idag, vill ju inte vistas så mycke med den sjuke, så vi myste till med säsongens första mjukglass som dock inte gjorde ngn större succe hos Leia,, ville hellre till lekparken så mamsen fick se som sitt kall att slå till att fylla sig med två bägare full med glass på premiären...*mums*

Ikväll ska jag plantera lite solrosfrön & se om jag har nå gröna fingrar:-)

Nu blir det tillagning av Renskavsgryta till mig & krabat...

Lite kort från lekparken..

 








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0