Snart Helg!!

Shit vad veckorna rusar iväg så fort det blir ljusare & man har lite mer energi i kroppen!!

Man hinner ju inte med det man planerat & helgerna rusar snabbare än snabbast!!

I helgen har vi dock inte så mycke planerat, det blir kanske en vårstädning om vädret tillåter, kanske vi får besök av Jarmo & gänget?? Ja inga direkta spikade planer & det känns skönt...

Min vecka har varit helt OK på jobbet oxå då jag varit med dom större barnen & bara genom det så har man mer energi kvar,, dom är ju lite mer självgående om jag säger så:-)

Annars längtar jag mest efter våren nu & en massa SOL!!!
sol.jpg


Nu blir det Lyxfällan så man får se om man kan få lite tips på att få en lite mer stabilare ekonomi:-)

Tjingeling sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0