Side Turkiet!!

Nu är det bokat & klart!!

Side i Turkiet blev det då vi väntar med Thailand till ekonomin passar bättre..

Så Lizette & Jarmo!!!

Om nu detta ställe är helt åt skogen så är det er jag skyller på då jag kommer hem:-D

Ska bli så skönt att bo på hotell & dessutom all inclusive så då behöver man inte bekymra sig så mycket över frullen & lunchen.. Kommer ju äta ute med största sannolikhet middagarna iaf:-) Sen lite gratis drinkar vid poolen är ju inte heller fel;-)

15 augusti åker vi iaf & som väderkartorna visar så brukar tempen ligga på runt 34 underbara plusgrader!!

NIce nice nice!!!

Jag lääängtar redan & nu hoppas jag verkligen flygresan går bra för Leia oxå, inte så skoj om hon skriker typ 5 timmar precis...

Men hon är ju stora tjejen då, nästan hela två år!!

                  Stranden jag kommer bo på hela veckan!!


                                          Hotellet & poolen!!





Kommentarer
Postat av: cina

Låter härligt, såg att du scrappar oxå, fina saker du gjort!

2008-04-09 @ 20:09:26
URL: http://cina82.blogg.se
Postat av: Cicci

Oj vad det ser mysigt ut!! *avis*
Både jag och Danne sitter här och drömmer oss bort dit också :-)

2008-04-10 @ 20:20:34
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0