Depp Depp Depp!!

Den senaste tiden har varit rätt så deppig, men nu känns det iaf som att det vänder med takt att Våren är riktigt på ingång...

Det har varit virusdepp, jobbdepp,familjedepp & nu senast hockeydepp & jag som verkligen är en människa som kan deppa ner mig riktigt & blir oerhört tråkig, otrevlig & vill i stort sett bara sova sova & åter sova...

Men nu får det va slut med det, idag ska vi iväg på Tivoli här på hemorten med Leia då hon vaknat & sen ska vi måla köksbordet & foga den sista kakelväggen, (har typ tagit 6 månader!!) Sen är det bara listerna & lite hyllor så är köket äntligen helt klart...Kommer aldrig att ge mig in i en så stor renovering igen....

Idag är det sol & helt underbart väder ute & jag hoppas verkligen att det inte blir nå bakslag igen, vill njuta av värmen nu då jag är trött på vinterkläder & kyla...

Jakten på nytt jobb fortsätter, men ja, jag dör väl inte av att få gå hemma & stämpla ett litet tag efter detta jobb´s slut, har ju trots allt fått upp min akassa nu litegrann...

Nu ska jag ta disk & lite plock sen en härlig dusch innan krabat vaknar & vi ska bege oss iväg, blir nog mjukglasspremiär idag oxå med massvis av Noisette:-D

Tjingeling!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0