Så var man arbetsökande igen då!!!

Ja idag skrev jag in mig igen på arbetsförmedlingen & det kändes lite dubbelt.. Ska bli skönt att få lämna över föräldraledigheten till Jarkko, men samtidigt så känns det lite skrämmande...HAr ju inte varit ifrån Leia mer än typ 1 timme åt gången & alltid har jag haft en viss stress inom mig för HUR det funkar därhemma så hur i hela friden ska jag lyckas va borta hela dagar???

Iaf så har jag fått en bra handläggare den här gången som inte kom med dumma kommentarer(har alltid haft otur då det gäller dom) Så till veckan ska jag komma in med lite intyg som ska veriferas samt boka in en infoträff om nya regler sen är det bara att sätta igång jobbsökeriet..

Men vad känner jag för att jobba med då???

Skulle mest vilja ha ett jobb med lite flexibla tider så man kan jobba in lite på helger så att Leia inte behövde gå fullt på dagis framöver, men samtidigt så har jag ju nyss utbildat mig till barnskötare & jobb  inom det finns ju oändligt..

Ja ja i helgen behöver jag väl ändå inte fundera så mycke på detta utan ska mysa, träna sen fixa lite i köket förhoppningsvis...

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0