Så trött på människor i min närhet som bara får mig att må dåligt!!

Ja så var det dags igen:-( Människor som bara ser sitt eget behov & inte kan stå för vad dom säger & lovar...Och denna gång så är det från min familj dessutom....Så j*vla trött på alla dessa egocentriska, manipulativa skitsnackare som bara vill få sig själv att se bättre ut än vad dom igentligen är....

Jaja sållar snart min bror till samma hög som resten har hamnat & där dom inte existerar för mig & kan inte skada mig längre.. Jag har en egen familj som jag vill lägga ner min energi på..Min dotter & hennes välmående går före allt i min värld & då kan jag inte jämnt & ständigt gå runt att må dåligt för att andra skadar mig med sitt skitsnack...

Tyvärr inser jag ju att min bror nu har problem igen & jag blir ju bara så ledsen över att han inte inser det, att han nu snubblat över den där tröskeln igen, den enda skillnaden är ju att han fortfarande har ett jobb & boende, men för hur länge????

Ja ja det är tur att det iaf finns snälla själar runt vår familj oxå & som ställer upp utan att höja på ögonbrynen, som orkar lyssna då man behöver prata av sig..

Ja ni vet nog vilka ni är & till er kommer jag ständigt va tacksam för att ni finns runt oss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0