Playdate, sushi osså lite shopping:-)

Idag tog Leia & jag pendeln in till stora stan för att leka av oss lite energi tillsammans med cecilia & Bianca:-) Vi skulle som vanligt träfas inne på Rum för barn som tyvärr var stängt denna vecka skulle det visa sig:-( Ja denna vecka har ju inte varit ngn höjdare för oss & ÖF:-) Igår gick vi till Öf här i V-H som var stängt & idag Rum för barn....

Jaja vad gör man då man suttit 30 min på pendeln & har ett lekfullt snart lite trött barn med sig?? Jo vi åkte upp till estaurangen beställde oss en varsin lunch osså fick dom leka av sig sin enrgi genom att knuffa runt på barnstolen & kräla på det smutsiga golvet;-) *bad mom´s*...

Efter en god paj lite kaffe beslutade vi oss för att röra oss hemåt då dom små liven började se lite trötta ut & sagt & gjort efter 5 minuters promenix ner mot tåget så sov Leia som en stock:-)

Jarkko ringde & vi beslutade oss för att mötas i Handen för en middag på Thalathai*mums*  Blev en 12 bitars sushi som satt fint i magen & jag & Leia överaskade Jarkko med munkjackan från Stadium med lurvig päls i fodret & tack & lov så satt den perfekt & vi hade en glad pappa framför oss:-D

Då vi kom hem så hämtade vi Gaston & begav oss ut på en långpromis & gick till grusgropen för att kasta pinnar till Leia´s stora förtjusning:-D Hon är så underbar mitt lilla hjärta♥


Ja detta var i stort sett hela vår dag var hemm strax efter sex & då blev det lite kvälsmat för Leia & sen nattning, sen har jag typ legat & zappat mellan 3,4,5 då allt uppenbarligen ska måse gå samtidigt:-D


BTW Min favvodesigner vann & det är jag superglad för:-D Love Jeffrey´s design!!


Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0