Playdate I Jakan!!

Ja idag var det Jakobsberg som fick celebert besök av en massa  söta små barn & deras fövirrade morsor:-D

Playdatevärd var Teres & Viggo som bjöd på en smarrig cheesecake som jag snabbt tog receptet av:-)

Leia i vanlig ordning gick mest runt själv & filosoferade samt så spanade hon in deras Lp samling & böckerna gick ju inte heller av för hackor....

Tog sen en snabb tur igenom Gallerian därute för lite shopping åt Emma & Kattis..Leia sov som en stock..

Annars har det varit en lugn dag med Idol, Husfruarna & nu ska jag se Americas talent:-D Rätt intressant att spekulera i om han är full?? Jag talar naturligtvis om David Hasselhoff:-D

Jaja inte så mycke att skriva om så...

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: sofie

hallåj hallå!!! ja de var ju ingen vidare match i tisdags =( men backlund visade prov på stor spel iaf!! Imorn ska ja jobba på hockeyn....så om du kollar på matchen så håll utkik efter en blondie intill båset med röd och gul jacka =) ja jag måste nog ta och komma ner en sväng snart, vars bor ni? bror min bor i årsta.....vore skit skoj att ses snart!! håll tummarna imorn kraaaaaaaaaaaaaam

2007-09-26 @ 10:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0