Morronkaffet...Bästa kaffet på hela dagen..

Är nu inne på 2 koppen & njuter, jag är en riktig kaffetunna & det är morronkaffet som är det viktigaste.. Får jag inte den i någorlunda lugn & ro*Inte så lätt numera som förälder* Så är mitt humör nere på botten & dagen har en stor uppförsbacke..
img_43fe5bc797f60.jpg


Idag är en sån här skön dag,, Sol ute,, Leia underhåller sig & Gaston med lite krypmaraton samt matar Gaston med sina kex,, så jag kan dricka kaffe & surfa lite innan vi ska bege oss ut på en morronpromenad...

Vi är ju fortfarande lite snuvig så vi får nog hålla oss borta från ÖF ännu en dag,, har inte bestämt mig än.. Vi blir ju så utråkad då vi inte får träffa andra att leka med;-)

Nu ska njuta vidare....

Tjingeling!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0