Mobilen rakt ner i toaletten!!!

Ja det var var den hamnade då jag låg & halvslöa & Jarkko skulle passa Leia en stund nu på kvällen:-) & inte bara en ren toalett utan nog skulle hon kasta i den precis då pappsen står & kissa hur han nu inte kunde se då hon kom bakifrån???? Jaja nu ligger den på tork & jag får väl se om den vill funka imorrn, el om jag måste ta & bege mig till Handen för shopping av en ny...Men hur skoj på en skala 1 -10 är det att ha en mobil som legat i kiss??;-)

Det som grämer mig mest är ju att alla mina kortfrån BB & dylikt försvinner med mobilen & sånt är ju ovärdeligt:-( Annars att få en ny mobil är ju bara skoj, men vilken ska man då ta???Ja då får det allt bli en pixelkameramobil & med mp3.-)

Jaja förmodligen går den igång imorrn & då får jag väl skrubba ren den med desinfiktionsmedel innan man sätter igång att prata i den igen.. Sen är det att hålla sin egen mobil högt för lilla krabaten:-D Kan inte bgripa att av 5 mobiler som hon har i sin leklåda så banne mig är det min hon lyckats få tag på & kastar ner tokungen:-D

Nä nu ska jag nog ta & va social med gubben sen bingen är rätt slut då dagen varit lång...

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0