Misslyckad presentshopping!!

Ja imorrn fylle ju gubben år & jag hade verkligen kommit på vad jag skulle inhandla, kan dock inte skriva det här nu:-D Men skitgallerian i Handen har så uselt med just såna affärer & ngn stadsrunda fanns ingen tid till samt så var inte Leia´s shoppinghumör på topp..

Leia´s humör grundar sig nog dock i en mamma´s försök att hitta någorlunda okej höstmössa (utan små nalleöron tack)  samt passande vantar.. Gick rundan Lindex, Kappahl, Exit, Hm & så en extra runda tills jag helt enkelt  hittade en vanlig rosa brun randig i bomull på Kappahl, men som var väldigt gömd enligt mig:-) Leia gillar ju som bekant inte att ha mössa så den har väl lyckats sitta på huvudet iaf 2 min, sen kastades den av...Shoppade även 2 par halkstrumpor sen en mysig dress i rosa faktiskt,, ungen måste ju få ha lite rosa oxå;-)

Vi hann ju även med lite shopping till mig:-D Blev 2 tunikor från Gina Tricot som kostade hela 49 kr styck..*Fynd fynd fynd* En svart & en blå så nu är det en skön kofta sen ett par snygga stövlar så har jag iaf lite att gå utanför dörren med...

Mötte upp Jarkko & då kunde jag ju absolut inte hitta ngt annat än min tänkta present så jag får se om jag hinner in en runda på stan imorrn, annars får han den lite försent,, men bättre sent än aldrig som sagt.-D

Vi hann även med ett matstopp på Thalathai som vanligt*mums*

Nu fixar & donar Jarkko & Jarmo i köket så jag ska ta & kolla in vad som händer..

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0