Min Basker, Back In Buisness -07!!!

Ja hur nöjd blir man inte då man kan återanvända saker man inhandlat för några år sen??

Är ju som sagt stickat & stort som gäller i höst & jag verkligen älskar stickat, så här är en nöjd en:-) rotade lite bland mina mössor imorse osså fann jag min grön/vita basker som jag tycker är helskön:-) Liksom nu behövs bara en snygg passande halsduk/vantar & en snygg jacka till så är min höst räddad:-)

Bortse från att jag är totalt ostylad på dessa kort;-D

 



Nu blir det en tripp ner till källarn ikväll för att se om man hittar nå mer skoj inför hösten-07:-)

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: cicci

Snyy mössa!!!
Gisses så smal du ser ut att ha blivit?? gått ner gumman??

2007-09-06 @ 15:26:50
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: sofie

Haha....ja de var inte sköj i lördags kan ja säga =) e avis på dej som har en liten att ta hand om ist för att behöva vara med på sånna bravader som ja var på i lördags *haha*. Jaaaaa de skulle va skit skoj å träffas när du kommer upp!!! har du msn?? min e [email protected] (OBS dubbla understäck!!) Ps: Tirmå vann över modo igår =)

2007-09-06 @ 15:59:21
Postat av: Linda

Cicci: Skenet bedrar:-) Finns en hel del kvar i mittenpartiet på kroppen, men det ska jag få bort av african danve:-D
Sofie: Addar dig, & ibland ska du veta så drömmer jag mig tbax till innerummet på kelly´s:-)
Snart börjar hockeysäsongen:-D *Me like*

2007-09-06 @ 16:43:54
URL: http://crazybeatifulworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0