F*N Nu verkar allt gå sönder!!!

Ja igår var det mobilen som dök ner i toan, idag är det kaffebryggarn som strejkar:-( Alltså har jag inte fått i mig min dagliga dos koffein & jag drar mig snart i håret av galenskap:-O

Älskar kaffe & det största på min dag  är att ta den där första koppen på morronen medans Leia leker snällt för sig själv & jag bara ÄR!!!

Nu sitter jag & dricker nå påscappuchino som broder glömt & hur gott är det???

Blir galen, men nu ska vi ut med vovven sen bege oss till Handen för att kolla mobil & nu oxå en kaffebryggare....

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: spaceylisie

Påscappuccino funkar om du blandar det med mjölk istf vatten. *tipsar* :)

2007-09-07 @ 16:42:50
URL: http://spaceylisie.blogg.se
Postat av: Linda

Tack men nu har jag köpt mig en ny bryggare:-D

2007-09-07 @ 18:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0