Ettårskollen!!!

Idag var vi på BVC för den stora ettårskollen:-) Tiden går så snabbt & min lilla bebis är nu inte längre en bebis:-( Men men allt gick bra & hon låg fint på kurvan sen så har vi ju en riktig supergirl som inte gjorde en min då hon fick sprutan:-)

Värre var det dock då kläderna skulle på inför hemgången:-o Ville inte alls gå hem då hon verkligen ÄLSKAR att vara på BVC då det finns så mycke att leka med sen så var ju även en liten killkompis från mammagruppen där oxå så hon fick leka av sig lite inför hemgången:-)

BAbyland ringde även idag så imorrn ska vi lämna in vagnen:-( Så får vi en lånevagn, hoppas bara det är samma modell då Leia verkligen gillar den & kan va en riktig vagnhatare:-O

JA ja nu måste jag hoppa ner i bingen då min hals varit lite rosslig & sömn behövs för att orka med morgondagen:-)

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: weetzia

ja det är sjukt... imorgon ska jag med min minsta på 5års kontroll :O...
va hände?... jag blir ju inte äldre..eller?

2007-09-04 @ 23:29:52
URL: http://weetzia.webblogg.se
Postat av: cicci

Fy vad snabt det går, tycket jag själv nyss fick Elliot men HALLÅ två år redan *s*
Kram cicci

2007-09-05 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0