En rätt händelsefattig dag med en krydda av Shopping!!!

Ja dagen började med en sovmorgon & det var ngt jag verkligen behövde då min *kista* inte var fortfarande som den skulle:-( Leia var snäll iaf & lät sig underhållas av fjärrkontrollen medans jag låge med ett öga & sov:-) Klev upp runt halv elva & begav oss ut med Gaston innan vi tog lunch till Leia & frulle till mig:-) En av fördelarna med Amning, man behöver inte tillaga frulle om man är som mig lite lat ibland;-)

Runt två beslutade jag mig för att åka in till Handen & shoppa den där woken jag var ute efter för några dar sen, kom hem med ett par skor istället då....

Blev även lite shopping utöver woken nu oxå i form av två pyjamaser till Leia, ett par D´cate jeans till mig osså hade vi premiär i form av att gå till *mac`n*:-) Gjorde dock inge större succe för lilla damen, och vore det inte för åsnan från Shrek så hade hon inte alls accepterat att sitat ner så länge där:-) Ja ja det är vår lilla krabat det;-) Finns inte mycke som kan hålla hennes intresse uppe en längre stund utan det är till att packa vagnen med en massa skrot så man kan byta då intresset svalnat:-)

Ja ja nu gnäller Jarkko om att jag bara sittre hr så det är väl dags att sluta;-) Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0