Elitseriepremiär Ikväll!!! Go Timrå!!

Yes!! Idag smäller det.. Så jag har längtat & väntat!!!

Timrå möter Linköping i Cloetta & gisses vad jag hade velat vara där ikväll, men men på torsdag ska jag få frisedel hemifrån & tillägna kvällen i Södertälje med Tik 08.. Längtar!!!!

Ja så hur går det ikväll då?? Hm, tror Timrå grejar en seger med siffrorna 3-1....

SSk- Mora tror jag även där bli bortaseger...säg 1-2

Hv71 - Frölunda  svårt men en hemmaseger med siffrorna 4-2..

Ja alltid svårt att tippa första matcherna då man inte har så mycke att gå på, men det är ju det som är så härligt med hockey:-)

klubbmärke.jpg Underbara Gamla Klubbmärket!!!


Uppdatering kl: 21.23

Ja man ska väl va glad att man inte spelar på tipset iaf;-) Blev bara skit av mina resultat & dessutom fick jag reda på att broder yrat i nattmössan ang, *hemmamatch* i STHLM på torsdag:-( Men nu blir dte iaf O´learys istället med förhoppningsvis en hel del från Tik 08..... Tar nya tag mot SSK & då blir det poäng iaf:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0