Duktiga Jag!!!

Ja så kom man äntligen iväg igen till träningen & dra på trissor så hade träningsbrallorna blivit liite större:-o

Känns bra att veta att det iaf går åt rätt håll fast jag haft ett uppehåll på över 1 månad....
Körde bara 30 min orbi & sen lite styrka för överkroppen men jag kände iaf att min kondis är bättre dock tog det emot lite i knäna..Får träna upp mig lite iform igen innan nästa Body Pump men känner mig grymt sugen att gå nu på söndag...

Ja ja känner mig iaf duktig som kom iväg idag & nu ska jag banne mig köra på igen 3 dar i veckan...

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: AKP

hmm, "dum" veterinär att säga så tycker jag ..
hoppas du inte tar illa upp..
men en rottis ska alltid röntgas tycker jag ..
detta för att så tidigt som möjligt kunna börja hjälpa hunden ifall den har mindre bra höfter ..
och har den uppvisat hälta så ska den defentetivt röntgas!
Hoppas ni kommer få bra hjälp!!
Simning är kanon!
Kommer följa din blogg för att se hur de går för er!
*håller alla tummar*
Puss på nosen på snyggvovven!

2007-09-28 @ 23:37:47
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0