Barnvagnsbitchen är här för att stanna!!

Japp jag har nu tappat all mitt tålamod då det gäller allt i min väg nu då jag är ute med Leia i vagnen..

Droppen idag var då jag väntat 30 min på bussen och en kärring tränger sig in före mig med sin 5-6 åring i vagn, bara för att hon uppenbart är en snålis....Sa till att hon allt fick ta & klämma ihops in lilla vagn & sätta barnet på ett eget säte då hon var tillräckligt gammal för att sitta själv.. Inte f*n tänkte jag stå & ta vänta 30 min till bara för att!!!!

Så nu har jag bestämt mig, from idag tänker jag inte bara stå & vara tyst, nu kommer jag allt säga till varenda gång ngn tränger sig före mig i bussar,  köer, ja överallt där dom tränger sig före mig bara för att jag har ett barn med mig i vagn...

Va fa*n tror ni människor?? att bara för att man har barn så har man all tid i världen eller???

Nä nu är barnvagnsbitchen här för att stanna så se upp!!!

Tjingeling...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är BRA!!!! På dom bara. Jävla oförskämda människor! Jag har varit barnvangs bitch sen Nemo föddes!

2007-09-18 @ 11:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0