Trött Småbarnsmamma!!

Ja nu känner jag mig verkligen som en trött, sliten småbarnsmamma som går runt i sunkna opassande kläder då den gamla garderoben fortfarande inte passar & NÄR skulle man haft tid att inhandla en ny basgarderob iaf????

Tror banne mig att det står högst upp på min önskelista då min Stora dag börjar närma sig & det är dags att ta & se ut & känna sig som en människa igen...Som min bäste vän Cicci sa en gång.." Man känner sig som en dörrmatta som lite då & då kommer ut för vädring"....

Så vad har skett på jobbet då??

Jo igår hade vi avdelningsmöte & det innebar 12 timmar hemifrån & kom i stort sett bara hem för att vända kände det som då jag skulle öppna imorse...Annars har vi haft riktigt lugnt om man nu kan ha det med 12 små kottar som far runt som små duracellkaniner....Vi har även varit ute & traskat med små grupper utan vagn så att dom får lära sig i sina närområden,bor ju i innerstan dom flesta av dom, riktigt duktig är dom små på att promenera hand i hand för sin ålder...

Pokerturneringarna då??

Ja första gick ju någorlunda, kom på plats 484 av 1700 tror jag det var men den andra gick det sämre på...Åkte ut som 300 så jag kom väl på en plats 1700 av 2000 någonting:-D Kul är det iaf:-D

Hockeyn!!

Bloggar jag om så snart Leia somnat till, men ser lite bättre ut numera iaf..

Nä nu ska jag softa en stund så..

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: AKP

Åh..de där första raderna beskriver MIG kan ja lova!
Tid till att handla är svårt, men ännu svårare är PENGARNA just nu för mig..
sååå tråkigt!!!! :(

2007-10-31 @ 22:55:48
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0