Leia´s Nya Kunskaper!!

Sen Leia började gå så har framsteg på framsteg visats sig i en raketfart:-O Man inser ju att snart så är min lilla krabat inte så liten längre & det skrämmer mig.. Vill ju inte inse att tiden går framåt & inte bakåt, (kan ha att göra med att min 30 årsdag närmar sig med stormsteg;-) )

Men iaf, Leia´s stora framsteg numera är att nu kan hon ta sig upp i våran säng helt på egen hand, har ju annars tagit hjälp av Gaston, men nu går det lika bra själv oxå:-D

Sen då jag var på hockeyn så visade hon även att hon klarar av att gå upp i sin rottingstol & så sätter hon sig nöjt för att ta sig ner lite komplicerat, men det funkar ju.. Bara för att ta sig upp igen..

 Leia i sin stol...

  Leia´s egen lilla ponny:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0