Kallad på Arbetsintervju!!

Fick idag ett samtal från en förskola i stan & gissa vad förvånad jag blev då jag inte sökt tjänsten själv utan dom har hittat mig på AMS sida, ja där ser man att tom det funkar:-) Har ju alltid dissat AMS & deras påhitt men nu får jag väl käka upp det oxå då det uppenbarligen fungerar..

Känns lite nervöst då det var ett tag sen jag var på en intervju men är ändå lite lugn iom att det är dom som tagit kontakt med mig & då måste ju ngt ha intresserat dom såpass så jag ska gå dit med ett lugn & inte för mycke press..

Nä nu ska jag kika in & kolla deras verksamhetsplan mm...

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha nejje ja e inte gift ja bara kallar han min man =) du vet manne i livet......
här e allt bara fint,själv då?? Tik losade ju idag, tråkigt, men brynäs behövde ju den poängen =)

2007-10-16 @ 22:40:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0