Ja har då aldrig bråkat så mycke med en affär som med....

Expert i Handen, men va F*N dom  är ju helt inkompetenta samt säljer varor som uppenbarligen har nå fel....

Var inne där idag igen & ville häva köpet då jag tycker att det får räcka nu.. 2 veckor & vi har fortfarande ingen tlfn som fungerar, bara simkortet....Men NEJ det fick jag inte då det inte gällde på varor med abonnemang...Men däremot säger tele 2 att visst kan du häva köpet mm.. Ja vem F*N ska man lyssna på då jag inte gjort annat än kastats mellan Tele 2, Expert, Nokia & ingen verkar veta vart felet ligger eller Vems felet är???

Expert hävdar ju så fint att det är hos Tele 2 det ligger då det måste vara abonnemanget som är knas, men då borde det väl inte fungera i min tlfn el????

Nä dom kålsuparna vill inte ta på sig felet utan nu ska vi sitta här & invänta tills tlfn varit i verkstan & hur lång tid kan inte sånt ta?? Har ju hört en hel del skräckhistorier om det...

Men en sak vet jag & det är att aldrig mer att jag inhandlar en vara hos Expert i Handen Iaf....

Nu har jag fått spy galla iaf...

Tjingeling!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0