Idol!! Det mest spännande ikväll el,???

Ja nu har det ju dragit igång igen, fredagsfinalerna & en ny Idol ska koras...Förstår inte hur jag år efter år ens har nå intresse av att lägga mitt öga just på det, men visst F*n är det skoj att se hur dessa armlösa människor har sån god självkänsla från början av uttagningarna att dom ens törs visa sig framför juryn & dessutom käftar emot ang, deras sångkapacitet...

Det lovar jag dig Leia Claudia Susanne... Får du ngn gång för dig då du kommit upp i åldern för Idol & om det finns kvar för den delen, att har du ingen sångröst & får för dig att ens försöka så spärrar jag in dig under uttagningsdagen.. Herregud, vad tänker igentligen vissa föräldrar på då dom skickar sina tondöva barn dit???

Jaja hur var kvällens fredagsfinal då?? Mina favoriter är ju Amanda, som inte var ngn höjdare ikväll:-( Sen DAniel som alltid lyckats göra bra infrån sig.. sen är det rätt jämnt.. OK, Marie har en grym röst & jag gillar henne oxå men sjunger lite för tråkiga låtar hitills...

Vem åker ut idag då??? Ja Anastasia var ju inte bra, men jag vill gärna ha kvar henne ett litet tag till så min röst går till Christoffer el, Sam..

Så nu ska jag sätta mig ner i soffan igen & vänta in röstningen för att sen zappa mig igenom även denna fredagskvällen till sömns....

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0