Så har jag fått iväg en ansökan iaf...

Ja nu har jag börjat ta tag i det här med att hitta jobb på hemmaplan & fått iväg en ansökan, så nu är det bara att hålla tummarna att ngn hör av sig....

Känner ju som sagt inte alls för att pendla så långt då Leia börjar på förskolan & jobba heltid vill jag ju helst för att vi ska kunna få ekonomin på rullning.. Har ju planer på att boka nästa vinters resa i Januari & då vill man ju kunna lägga undan några tusen i månaden...

Som sagt man får hoppas på att det löser sig iaf med jobb efter Januari så man inte behöver hoppa tbax till AMS värld..

Men men nu ska jag ge gubben nackmassage & sen spela lite poker....

Tjingeling...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0