Min Kärlek!

Igår var ju temat i Idol *Min Kärlek* & Idolnörd som man är nu då man inte jobbar fredagkvällar så sitter man ju där framför tv & bedömer, bespottar & ibland så blir det ju så pinsamt då som i Sam´s fall rent slaktar grymma låtar såsom Metallica´s förra veckan..*oh my god*

Igår var det väl inte så mycke bättre men jag måste säga att den som skulle åkt igår var Mattias, då han så menlöst sjöng Cher´s *Turn back time* Men men glad iaf att inte ngn av tjejerna rök..

Så vilken låt skulle ni sjungit till er Kärlek då???

Min är nog rätt självklar då denna låt är ngt jag förknippar mig med Jarkko då han var borta från mig i 2 år...Lyckligtvis ville Ödet annorlunda....

Sen hur det skulle låta om jag sjöng ska vi ju inte tala om, men en vacker sång som jag förknippar mitt & Jarkkos förhållande under alla dessa år då vi både har varit tillsammans & ifrån varann...

♥Love You Jarkko♥


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag tror jag skulle spela Lotuz - Mercy. Inte sjunga, den är inte riktigt sjungbar. Men i alla fall, den skulle det bli av den enkla orsaken att det är "vår" låt.

2007-11-03 @ 13:36:57
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Nina

åtminstone tills v hittar en äkta låt som är vår. Denna är trots allt lite halvtaskig och inte speciellt romantisk..

2007-11-03 @ 13:37:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0