Julresan klar...

Ja som dom senaste årens stora tjafs härhemma så blir det bara jag & Leia som åker hem till min familj med motiveringen *det är tråkigt*

Familje & julkänsla spelar minsann ingen roll för herrn i huset utan här ska det alltid dansas efter hans pipa, men men jag har slutat bry mig..

Jag tänker då iaf låta min dotter få lite gemenskap med iaf en släkt om än att den inte är så stor, men vi älskar varann & dom är dom enda som jag vet aldrig kommer svika mig..Sånt ska man va rädd om & bevara..

Blir bara så less då han alltid tycker det är ett stort problem med att åka upp dit, vad tror han att jag inte vill träffa min egen familj???

Träffar dom ju knappt som det är nu, & tycker inte det är för mycke begärt att han kan släppa storstan några dar om året...

Nä det känns inte roligt längre det här, känns ju bara som vi aldrig gör ngt längre ihop, vi bara är.. Är det kanske så att livet som småbarnsförälder är så el???

I hans ögon gnäller jag bara, men jag undrar vem som igentligen gnäller om allt, antingen är han för trött,  hinner inte träna, får inte göra ngt mm...

Undrar vem som igentligen får sova, hinner träna springer ut utan planering & tycker då att jag inte har rätt att gnälla...

Livet är inte som för några år sen, har som sagt hänt väldigt mycke under två år både positiva & dåliga....

Planering krävs då man lever i en familj med barn...

Nä nu ska jag försöka få ordning på mig & Leia, för vi ska ut & shoppa lite på min första lön sen ett tag tbax....

Gubben, vad han gör??? Sover!!!!!


Bilen som ska ta oss hem i Jul..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0