Fullspäckat schema!!!

Ja så var det äntligen helg & man får lite tid till att andas iaf.. Har varit rena helvetet på jobbet denna vecka med sjukskrivningar hos personalen,men usel påbackning av vikarier... Så vi har gått en man mindre i stort sett varje dag med fulla barngrupper...

Jaja iaf så har jag bestämt förskoleplats åt Leia nu då vi fortfarande står i kö till Nytorps men ser som sagt inte så ljust ut..Fick Nallen, men kände mig inte riktigt hundra med det stället heller , dessutom så ligger det så avsides så det skulle bara ge mig ännu ett stressmoment vid lämning & hämtning.. Så jag tog helt enkelt  det som ligger 2 min från oss med sämst rykte & får nu hoppas på att detta kommer funka för Leia & att jag kan känna mig tillfreds med personalen..Som sagt man ska ju inte lyssna alltför mycket heller på hysteriska, överbeskyddade mammor heller;-) Har ju Leia´s gamla lekkompis från Öppnis där & hon verkar trivas så jag tror det ska funka bra tillsvidare iaf.. Ska ringa dit i veckan & planera in ett besök så får man ju se hur det känns då...

Annars har det varit sängen direkt denna veckan efter jobbet & snön har dessutom kommit till Haninge, med påföljder i trafiken som vanligt.. Kan inte sluta förvånas över deras tafatthet både hos vägverket, SL, & bilisterna varje år & vid varje såkallade snökaos i denna stad..så idag om tid finns ska jag till Handen på pulkjakt...

Har nu lite frulletid med mig själv då tröttisarna sover, sen ska jag upp & gymma, sen putsa fönster, broder kommer förhoppningsvis & kaklar det sista oxå.. Sen så är det tvättstugan så här är det ingentid över till så mycket idag men en liten snögubbe kanske vi hinner med iaf:-)

Ja ja nu får ni ha en skön dag tillsvidare..

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0