Fredagsritualen börjar närma sig sitt slut..

Ja nu är det inte långt kvar....Min Hat/kärlek närmar sig sitt slut...

Varje fredag börjas det vid ca 19.15 hackas grönsaker & mosning av avocado till min supergoda Gucamoleröra...Allt detta gör jag på ren rutin, medans gubben passar Leia..

Sen byts vi av...

Gubben fräser färsen & jag försöker duka fram så gott det går med Leia i hasorna...

Klockan 19.55 brukar det mesta va framdukat & festen kan börja..

Vår traditionella tacobuffe härhemma tillsammans med Idolgänget...

Vi mumsar & mummlar om vem som låter bra, hur gott det är med tacos & vem som ska åka ut.....

22.25 halvligger vi fortfarande mätta & belåtna & inväntar utröstningen som oftast inte alls går den väg jag vill & man ligger & muttrar om hur *dum* svenska folket måste va som röstade just så denna kvällen.. Men röstar jag då??? Nej nej skulle aldrig komma på fråga, men gnälla gör jag:-D 

Man känner en oerhörd tomhet runt 22.35 för att redan på lördagen längta inför denna alltid återkommande fredagskväll...Jag vet inte vad det är jag längtar mest till?? Tacon el, Idol???

Jaja nu ska vi injuta vår nästsista Taco för den här säsongen & det ska bli grymt gott & grymt spännande hur det hela ska gå ikväll.. För liksom Idolsäsongen så tar även Familjen L.S en välbehövligt tacouppehåll i väntan på ännu en säsong år 2008...

Ikväll hoppas jag dock att Svenska foket röstar min väg & att det blir Girlpower i Idolfinalen 2007...

Ja jag kanske tom slänger iväg en röst jag med ikväll..

Här finns mycke att läsa inför kvällens Idol..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0