Det här med att fylla år??

Jag tillhör den där tråkiga skaran som bara får ångest såna dagar då det ska firas & banne mig om man inte har roligt till tusen, ja då är man en *looser*...

Har hellre jobbat dessa dagar som är dom riktigt stora firadagarna, tex, nyår, midsommar ja ni vet...

Dubbel lön, mindre baksmälla & framförallt avsaknaden av denna ångest över vart man ska va?? vilka man ska va med & hur roligt hade vi igentligen?? slipper man....

Idag är det min stora dag, fyller 30 & igentligen ska man ha pompa & ståt en sån här dag, men nu är det så att mitt kontaktnät & framförallt familjenät är väldigt begränsat numera så det har varit en lugn hemmadag med en massa ångest för att ha ännu en dag på min lista över dagar då saknaden av familjen känns extra hård....

Sen ska man väl inte tala om min dödsångest & insikten över att jag blir faktiskt äldre & tiden står inte still hur mycke jag än önskar.....Kanske dags att ta upp psykologkontakten igen???

Nu ska ja snart iaf få lite mat i magen i form av potatisgratäng & Entrecoté så helt deppig är väl inte denna dagen & det är ju oxå en dag för alla pappor oxå, nog för att jag & min sambo haft en liten dispyt igår, men en bra pappa till Leia är han iaf..

Grattis Jarkko från oss två trots avsaknaden av present just idag, men en tårta gjorde jag iaf:-D

Tjingeling så länge!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0