En dag i karantän....

Ja så har vår dag sett ut härhemma, då vi fortfarande inte är riktigt säkra på Leia´s prickar:-( Ringde sjukrådgivningen som i sin tur tyckte vi skulle kontakta BVC & imorrn ska vi dit & visa upp detta...

Lite skumt är det att hon verkar inte ha några som helst känningar av detta utan är sitt glada & spralliga jag som vanligt...Har börjat inbilla mig själv att jag oxå har prickar & klåda så nu har jag analyserat sidor om svinkoppar oxå:-)

Skönt iaf att få svar imorrn:-) Vill ju inte leva isolerad i flera dar utan att veta liksom:-)

Nä nu ska jag väl ta & lägga mig framför tv´n & kolla in alla duktiga dansare på femman, tänk den som kunde dansa så:-)

Natti Natti!!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja ngt traderafynd är det ju inte men skyller på sömnbrist:-)

2007-07-25 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0