BVC, Läkarn & Svinkoppor:-(

Ja så var det klart.. Var idag hos BVC som  sin tur skickade oss vidare med Leia & hennes prickar.. Visade sig vara svinkoppor:-( Avskyr verkligen det namnet:-(

Fick iaf Antibiotika plus ngn salva som vi ska smörja & efter några dar ska allt va borta iaf:-) Tycker det kliar överallt på mig själv dock:-)

Fick även det stora scrappingpaketet idag så nu i helgen ska jag köra igång med det & bildbevis kommer:-)

Annars har det varit en soft dag & jag har typ nys fått Leia att sova så jag kikade in en sväng här & ska ta mig till sängen i tid ikväll iaf.. Blir liksom alltid så sent varje kväll hur tidigt vi än kliver upp här...

Kikar in imorrn & då är det ljuvliga fredag:-)
NATTI NATTI!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0