Vill Inte..

Just nu sitter jag vid datorn & tänkte blogga lite medans gubben fixar thaikäk *mums* Leia sover just nu & förhoppningsvis sover hon ett litet tag iaf...

Hoppas till Gudarna att hennes sömn blir bättre iom förskolestarten....

Haft en rätt skön dag ute i lekparken tillsammans med Leia då jag vaknade upp hängig & kände att ngn träning orkades det inte, hm, kanske läge att snart säga upp kortet???

Shopping bland superstressade stockholmare & trånga gallerior lockade inte heller så vi tog helt enkelt en utedag & sen fortsatte vi med städ & tvättning....Som sagt en tråkig men väl behövd dag...

Nu på kvällskvisten har jag dock börjat få riktiga känningar i halsen & jag VILL verkligen inte bli sjuk, pga att jag helt enkelt inte har tid för det just nu inför julruschen.....

Imorrn är iaf planen att jag & Leia ska iväg på ngn av stockholms alla julmarknader, bara klura ut vilken vi ska besöka, men då får man se till att man inte blir sjuk under natten.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0