Snöänglar Vart Finns Dom Nu??

Japp då har denna vecka rasat iväg & man är tbax till STHLM..

Jag som hade sett fram emot att iaf få se en massa snö & ta med Leia på lite pulkåkning fick se mig blåst på det då allt regnade/smälte bort ganska snabbt...Var bara en massa is & slask...

Saknar att kunna slänga mig i stora snöhögar, göra snöänglar i pudervit snö & frysa häcken av sig bara man visar sig ute en snabbis.. Men nejdå allt detta är nu ett minne blott numera..

Minns den naturligt stora snöhästen vi gjorde då vi var små, då vi jagade varann på trickskidorna genom Söråker..Vissa kvällar tjuvlånade vi ngn´s spark & hade sparkrace, ja nog F*n hade man skoj under dessa vinterkalla kvällar, men då klagade man.. Det var för kallt, det kom för mycke snö, för dåligt plogat mm..

Nä man får kanske ta & planera in en Alpresa inför nästa vinter så man får känna av lite vinterland, för hur mycke jag än älskar sommaren så vill jag iaf ha lite vinter då det ska va vinter..Annars kan det lika gärna vara & vi får sommar året om istället..




Kommentarer
Postat av: Helena

Kikar tillbaka en sväng, tack för kommentaren! Du ser ut att ha en riktig liten sötis du med :-)

2007-12-28 @ 22:48:25
URL: http://helenasnackar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0