Sista Ruschen!!

Idag kör vi på sista ruschen så här inför jul, med ett fullpäckat schema...

Älsklingarna drar sig fortfarande så jag tänkte väl börja dagen med ngt skoj så som att betala räkningar....

Sen upp med krabaten, sen lite frulle/mellis, har ju redan ätit en gång idag..Fixa på henne lite kläder..

Dra sen till Handen & Babyland för inhämtning av lånebilstolen,, sen en tur i shoppinghysterin kanske om jag känner för det, hittar säkert ngt som jag bara måste ha...

Kläder ska tvättas & skåp, lister mm ska dammtorkas & golven får ta en liten omgång oxå inför den stora städningen imorrn...

Gaston ska julbadas, även en vovve måste ju va julfin....

Ja sen finns det säkert tusen andra smågrejer jag måste fixa ikväll, så vi underlättar för att slippa all stress imorrn..

Imorrn är dagen till ära vår Julskinka, storstädning av golven, samt julklappsinslagning..

Även en bingolott lär väl slinka hem oxå, vem vet en bil skulle sitta fint så här inpå nya året...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0