Nu lämmnar vi 2007 med glädje inför ett underbart 2008!!

Ja nu är det bara timmar kvar av detta år som innehållet för mycke otrevligheter i mitt liv så efter 12 i natt ska dessa händelser raderas ur mitt närminne, men visst hur kan man glömma saker som fått en att börja misstro sin omgivning igen???

Annars har jag haft ett helt underbart år tillsammans med Leia & att se henne växa & utvecklas förgyller hela min värld♥

Är så synd att den som drabbas mest av dessa tråkiga händelser 2007 haft med sig är nog hon i slutändan, men jag får helt enkelt  kompensera upp dom på någe vis....Det hon inte vet finns kommer hon ju som sagt inte att sakna!!!!

Men nu blickar vi framåt, & ser ett positivt år för oss där Leia kommer att utvecklas ännu mer & nu har vi talet att se framemot....Sen ska ju hon börja förkolan & få kompisar på hemmaplan....

Det som troligtvis kommer att ske & ngt som kommer att ta hårt på oss alla tre är att vi måste nog inse att Gaston´s tid tillsammans med oss är snart förbi:-( Inga som svarat på våra annonser om hundvakt, hunddagis finns inte i närheten som tar in han & vi båda måste ju jobba för att kunna betala räkningar...Det var ju bättre förr då Jarkko kunde ha med han på jobbet, men det var ju på hans förra arbetsplats...Känns hårt, men vi får hoppas vi hittar ett bra hem med ett äldre par/familj på landet som vill ta sig an honom, han är ju trots allt så underbart go & snäll så vem kan motstå han???

Sen har vi ju vår Thailandresa som vi ska boka i slutet av januari månad... Blir nog två veckor på Kamala Beach iaf, ser bäst ut just nu iaf...Skönt att ha ngt att se framemot medans man jobbar....

Mina löften då????

Har ju alltid varit en människa som bryter alla nyårslöften men i år ska jag banne mig bli bättre!!!

* Ska verkligen ta tag i min träning, för nu ska midjeformen minskas markant!!!

* Börja umgås med min familj mer, dvs åka hem lite oftare!!

* Börja med månadsbudget i vår ekonomi!!!

* Skaffa mig en betydligt bättre självkänsla än vad 2007 gav mig!!

* Inte älta det förgågna nå mer utan se till vad om händer i nuet!!!

Lite om mina planer inför det stundade året & jag hoppas verkligen att 2008 inte ska ge mig större tragiska händelser då jag verkligen vill ha ett år som är i stort sett är händelselös på hemskheter...

Men nu ska jag njuta av dom sista timmarna på 2007 så Tjingeling!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0