Julklappshysteri i stan idag!!!

Efter en lång arbetsvecka så slutade man någorlunda tidigt idag & då tänkte jag passa på att inhandla dom sista klapparna, missade min tänkta julklapp till Jarkko då den var slut i hela Stockholm så det var bara att tänka till & hitta nå annat att shoppa...

Har inte haft tur med Julklapparna det här året med andra ord!!

Slutade tre & tog mig in till stan & gisses, Ok att det är löningsdag såhär inpå julhelgen, men det var ju rena hysterin därinne....Snabbt in på Åhlens & lika snabbt ut därifrån...Leta upp en skoaffär till Leia, sen var det bara att tänka till vart jag skulle kämpa mig in & vad jag skullle inhandla som mina sista klappar???

Blev några  till Leia, sen var jag så ego så jag har köpt en julklapp till både mig & Jarkko, men ngt som jag vet han vill ha så det jämnar ut sig.. Har ju redan inhandlat en bra klapp till han & kanske kanske blir det något mer om jag råkar hamna i ngn affär imorrn...

Men efter en timme så gav jag upp & tog mig mot tåget, & råkade av en händelse gå förbi ett munkstånd så jag kunde ju inte stå emot utan shoppade åt mig 6 styckna helt underbara munkar,, har redan svullat i mig två...

Nä, Julhandel & jag går iaf inte hand i hand & jag förstår ju nu varför jag aldrig varit ngn hejare på att shoppa julklappar tidigare i mitt liv, men har man barn så måste man ju ha lite klappar iaf...

Imorrn är det Jarkkos tur att ta sig in i  shopping djungeln så man får väl säga...

Lycka Till Gubben!!


Kommentarer
Postat av: Majda

heeej!
Jättefin blogg! :)
Vad tycker du om min?
Kommentera gärna mina inlägg och säg vad du tycker.
Behöver jag förändra något? Finns det något med min blogg som är extra bra, som du tycker om?
Kram Majda.

2007-12-21 @ 18:55:15
URL: http://Majdas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0