Dagens shopping..

Tog mig till Handen idag, trots lite feber & halsont.. Behöver ju lite nya kläder som sagt,, men som vanligt så hittade jag inget till mig, eller rättare sagt jag fick inge ro att kolla in ngt till mig.. Leia har som sagt ingen ro att stå still så det blev mest till att gå runt runt för att försöka få henne att somna men det lyckades inte förrän vi var på väg hem igen...

Lite shopping hann vi iaf med till Leia då hon behöver i stort sett en till garderob nu då det är dags för förskola & allt...

                                        

                                            Byxor från Kappahl & Lindex...



image141


                                                     Tröjor, halskrage & vantar...

image142


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0